ההמלצה שלי / דן רואי (מתי)


ההמלצה שלי / דן רואי (מתי)
אני אוהב להקריא לילדי סיפור לפני השינה-לא תמיד אני מספיק כי לעיתים קרובות אני עובד בשעות הערב
ככה זה כשאתה שחקן..אך כשיש לי הזדמנות-אני שש אליה כמוצא שלל רב וילדי שמחים לא פחות.
המדף שלהם מלא וגדוש בספרים אך תמיד יש ספר תורן אותו קוראים עד שנמאס כבר-בדרך כלל לי נמאס לפניהם..
בחורף,כמעט בכל הזדמנות הם ביקשו שאקרא להם את "חתול תעלול" של דוקטור סוס. 
זה ספר מצחיק מאוד חרוז בחרוזים והעלילה בו דמיונית לגמרי על חתול שובב שמגיע לבקר בביתם של שני אחים בדיוק כשאמא יצאה,הוא ממציא משחקים מופרעים ומבלגן לגמרי את  ביתם וכשצעדיה של אמם נשמעים מרחוק הוא שולף מכונת פלאים בעזרתה הוא מסדר את הבית במהירות הבזק..והציורים!הציורים של דוקטור סוס הם פרץ של יצירה,מי שראה את הסרט(מומלץ!) "הורטון שומע משהו" יכול להתפעל מיופיים של הציורים הללו כשהם בתנועה-מקסימים ומלאי חיים.

הספר האחרון אותו קניתי  להם נקרא צמריקו מאת לזלי הלקוסקי.
 זהו סיפור על טלה שלא מוכן לעשות מה שכל הכבשים עושות: לצעוד עם העדר..
הוא ממציא שימוש אחר לכל טקס ולכל משימה שניתנה לו..למשל כששואלים אותו מדוע צבע את עצמו בכחול הוא משיב:"נכון שזה נפלא?"הוריו המודאגים מנסים לדבר על ליבו ורק סבו חוזר שוב ושוב על המשפט"אין מה לדאוג".
מה יהיה בסופו של צמריקו? רק אם תקראו תוכלו לדעת.
ספר נפלא.
קריאה מהנה.
דן רואי (מתי)

6 תגובות:

נופרוש אמר/ה...

איזה יופי... נשמע משהו ממש מיוחד וחחחממוודדד!ואני ראיתי את הסרט הורטון שומע משהו... ובאמת יש שהסתכלתי על הספר חתול תעלול הציור נראה לי ממש מוכר! זה סרט מה זה חממוודדודי! והספר אני בטוחה לא פוחות... איזה יופי תודה על ההמלצה! אבל איפוה קונים את זה? בצומת ספרים? סטימצקי?

משפ' ניצן אמר/ה...

למתי!
כתבת יפה!
אגב, אתה מציג נפלא בתוכניות!!!!!!

הדסה, בת ים אמר/ה...

למתי!
קוראים לך דן סודרי או דן רואי, או ששיש לך 2שמות??
דרך אגב:
אתה מציג מדהים!!!

Anonymous אמר/ה...

ממש יפה רוצה נהיה חברים

Anonymous אמר/ה...

לא קוראים לו דן סודרי???????!!!!!!!!!

רייצ'ל אמר/ה...

אני מכירה את חתול תעלול. נראה לי שצריך לזקוף את זה לזכותו של אחי הקטן ששאל מהספרייה את כל הספרים בסדרה הזאת אחד אחרי השני... סדרה נחמדה.

הוסף רשומת תגובה

 
Design by Free7 http://free-7.blogspot.com/ Visit http:://7-templates.blogspot.com/ for Blogger Template. Visit http://simplebloggertemplate.blogspot.com/ for simple blogger template