סיפורים שאני מספרת לגילי


סיפורים שאני מספרת לגילי 

מאת: ציפי שחרור אייר: בועז קריספין, הגר הוצאה לאור

בימים אלה רואים אור שני ספרים ראשונים מתוך ארבעת ספרי הסידרה:

"התזמורת של גילי" ו"הבית של גילי"

'סיפורים שאני מספרת לגילי' – הינה סדרה איכותית שמטרתה לפתח ולהעשיר את דימיונם של הפעוטות ולהרחיב את אוצר המילים והמושגים הבסיסיים שלהם, דרך סיפורים מלאי דמיון המלווים באיורים חינניים ומלאי הומור.

הסדרה חושפת ילדים בני שנתיים ומעלה למילים חדשות בתחום מסויים (תזמורת, תכולת בית), באמצעות סיפור דמיוני ומשעשע, ומאפשרת היכרות ידידותית ומוחשית עם מילים שלא קל לזכור, כמו: פומפייה, תרווד, מצקת ועוד.

גילי חווה בכל ספר חווייה אחרת, דרכה הפעוטות לומדים להגות נכון מילים שונות ולהפנים את המשמעות שלהן.

 ב'תזמורת של גילי' המנגינות נכנסות למגירות, המלחייה, מצקת ופלפלת הופכים בעזרת הדימיון לכלי נגינה, לצד סירים ומחבתות החוזרים עם תום ההופעה ונרדמים על המדף.
 ב'בית של גילי' לגילי יש המון בתים. בית  בתוך בית בתוך בית. בית גדול עם אמא ואבא, בית קטן מתחת לשמיכה, בית משולחן גדול עם רגליים וגג עגול. בית מארון בגדים עם שמלות ומעילים ואם היא תבנה בית במקרר, בית בכאילו, יהיה לה גם איגלו. אבל הבית שגילי אוהבת במיוחד זה בית שגילי בונה בחצר... בית אוהל נפוח כמו בלון קשור מימין ומשמאל, עם פתח קטן וחלון פצפון.
 כל אחד מהספרים נפתח בכפולה המכילה עשר מילים בנושא הספר, בליווי איור להמחשה – מעין מילון מאוייר להעשרה, להנאה ולשימוש נכון באוצר המילים החדש שמקנה הספר.

1 תגובות:

נופרוש אמר/ה...

איזה יופי... מקסים... אבל אתם יכולים להציע גם ספרים לגדולים... גילאי 13 ומעלה או 12 ספרי מתח ארוכים... מעניינים, מותחים... ולא רק ספרים לילדי הגן... אפשר? אם כן אני ממש אשמח! :)

הוסף רשומת תגובה

 
Design by Free7 http://free-7.blogspot.com/ Visit http:://7-templates.blogspot.com/ for Blogger Template. Visit http://simplebloggertemplate.blogspot.com/ for simple blogger template