ההמלצה שלי / שרית מייסון קרקובסקי


ספר שהשפיע עלי בילדותי
בהיותי ילדה, טרום עידן המייל והפייסבוק, הייתי מבלה שעות רבות בקריאה. אחד הספרים האהובים עלי, בעצם סדרה של ספרים, היה "ג'ינג'י" של גלילה רון פדר. הרפתקאותיו של ילד כתום השיער בשיתוף יפעת, דן ושאר החברים ריתקו אותי לשעות ארוכות של קריאה. התעלומות, החברות וגם המריבות עם דנה פישמן גרמו לי לגמוע ספר אחר ספר ולרצות להצטרף לגיבורים מתלפיות מזרח. עד היום, הרבה שנים אחרי, כשאני עוברת ליד קיבוץ רמת רחל, יש בי רצון ללכת לחפש שם  את ג'ינג'י במטעי התפוחים...
 יום נעים!


(* שרית היא אחת מהתסריטאיות של ערוץ מאיר לילדים)

5 תגובות:

אוריה פוקס אמר/ה...

תותח הכי טוב בעולם

נופרוש אמר/ה...

יפה... ממש חמוד ! אבל מה פעם לא היו קוראים ספרי מתח של דתיים של סופרים חרדים חובשי כיפה וכד' ? אולי פעם לא היו הרבה ספרים כאלו..! צריך לדון לכף זכות... אבל אני אף פעם לא קראתי ספרים בסגנון הזה... אני לא ממש מתחברת!

נעמי אמר/ה...

אני תולעת ספרים
פעם הייתי קוראת ספרים חילוניים
וכשראיתי שהתוכן של הספרים החדשים שיוצאים לאור לא מתאים לילדים ביכלל עברתי ליקרוא רק ספרות חרדית וההבדל הוא שמים וארץ!
שווה לנסות...

עמיחי אמר/ה...

אני גם קראתי את ג'ינג'י במטע התפוחים...
הוא ממש יפה...
ובכלל כל הסידרה של ג'ינג'י יפה..!
אה...והתחברתי לספרי ג'ינג'י משתי סיבות:
1.בגלל שהסידרה מאוד מרתקת..
2.בגלל שאני ג'ינג'י...
חחח...אז מומלץ מאוד!!
מעמיחי...

רייצ'ל אמר/ה...

באמת סדרה יפה!! קראתי הרבה ממנה...

הוסף רשומת תגובה

 
Design by Free7 http://free-7.blogspot.com/ Visit http:://7-templates.blogspot.com/ for Blogger Template. Visit http://simplebloggertemplate.blogspot.com/ for simple blogger template