סיפור בהמשכים! מי הסופר/ת של הערוץ?


שלום לכולם!
לכבוד שבוע הספר אני מזמין אתכם להשתתף בכתיבת סיפור בהמשכים. יש שתי אפשרויות:
א. אני אכתוב את ההתחלה ואתם מציעים סוף.
ב. אני כותב התחלה - פסקה ראשונה, וכל אחד משרשר וממשיך את השני. לדוגמא: 'ריקי מת'א' כותבת את הפסקה השניה, ו'גילי ממודיעין' ממשיך את ריקי וכותב את הפיסקה השלישית. וכן הלאה...
מוכנים? שלוש, ארבע, ו...
'יום אחד, חזר אסי מבית הספר הוא הלך ביחד עם מתי בשביל ודיברו על מה שקרה בהפסקה. מתי שמיהר מאוד לאימון, קטע את מחשבותיו של אסי ואמר: אסי, אני חייב לזוז, להתראות מחר'. אסי המופתע יישר את המצחיה על המצח, ונפנף למתי בידו. כשהיגיע אל הצריף, הוא פתח את הדלת ואמר: ש-לום! אולם המראה שנגלה לעיניו הותיר אותו פעור פה'
עד כאן אני ומכאן אתם ממשיכים!
בהצלחה!
קובי

21 תגובות:

נופר אמר/ה...

נשמע מעניין ומרתק... ובהחלט יש מגוון אפשרויות להמשך ! מקסים! אני לא ממש טובה בכתיבה... וגם אין לי ממש כח ! אבל בהחלט זה נשמע מעניין גם לקרוא את המשך... ומאוד מותח לקרוא את ההתחלה ! אז בהצלחה לכולם !

נעמי אמר/ה...

הצריף היה ריק לגמרי!
לא היה בו לא הספה לא המראה ואפילו לא הדלפק של פולקע...
אסי ניסער והמום יצא את הצריף בהחלטה נחושה לברר להיכן נעלמו חבריו וכל הדברים שהיו בצריף...

בחר פרופיל אמר/ה...

הצריף היה אפוף עשן והרח היה משהוא לא רגיל והמשחק של כח אסי וצבא פולקע כולל חיימקה (מהפרק לא תגנוב)
כבר בערו באש

תפארת גפן אמר/ה...

המשך של הסיפור של נעומי....אסי יצא מהצריף ורץ כל עוד רוחו בו הוא בא הביתה וסיפר לאימו, אימו הדאוגה ממש ניבהלה ובזריזות רבה בלי להתעכב היתקשרה לאימו של טוביה והנה....עד כאן מכאן תמשיכו אתם-------

נופרי אמר/ה...

איזה יפה אתם כותבים\ות ממש מרתק! כל הכבוד לכם! :) תמשיכו לכתוב כך !

תפארת אמר/ה...

לנופר!בימקום כל הזמן לפרגן ולהחמיא,(אגב תודה..)תיכתבי בעצמך!!!!!!!

תדהר הרשקוביץ אמר/ה...

"הלו" ענתה אימו של טוביה. "היכן טוביה" שאלה אימו בבהלה, הצריף נשרף, מה קרה?" שאלה אימו של אסי. "לא יודעת חשבתי שטוביה שלי אצלכם" ענתה אימו של טוביה. "אוי ואבוי איזו צרה" נבהל אסי ורץ חזרה לצריף...

אפרת אמר/ה...

אני ממשיכה את תפארת...והינה אין קול ואין עונה אף אחד לא ענה!מה קורה פה שאל אסי, וסקרנותו גוברת אין לי מושג! אמרה אימו ועכשיו פתאום בלי לאמר מילה עיניו של אסי זהרו והוא רץ בימהירות מהבית אימו שלא כל-כך היבינה מה קורה פה ..חיכתה לאסי בסבלנות עד שהוא יחזור.. מה קרה עם אסי תכתבו אתם..!

אביתר אמר/ה...

המשך ישיר לסיפור הראשון של קובי:
אסי ראה את הצריף חשוך לגמרי, החלונות והוילונות סגורים, ופתאום... נדלק האור והוא ראה את טוביה, פולקע, מולי, מתי ודוד ריצ'ארד יוצאים ממחבואם מאחורי הדלפק והספה ושרים לו בקולי קולות: "היום יום הולדת, היום יום הולדת... לאסי!" והוא הבחין בכל הבלונים והסרטים התלויים על התקרה. אסי נדהם לגמרי, לאחר שנרגע מעט נזכר שבאמת היום כ"א בסיוון, יום ההולדת שלו, הוא שמח והתרגש מאוד ואמר תודה רבה לכל החברים על ההפתעה המרגשת. הוא שאל את כל החברים ואת דוד ריצ'ארד איך הם הספיקו לארגן הכל לכבודו, והם סיפרו לו שבבוקר טוביה, פולקע ודוד ריצ'ארד אירגנו הכל, ומיד לאחר הילמודים בבית הספר מולי רץ לצריף והם סיימו לארגן ולבינתיים מתי דיבר עם אסי והלך איתו לאט, ואח"כ נפרד ממנו בטענה שהוא ממהר מאוד לאימון ורץ מהר לצריף מהדרך השנייה ועקף את אסי. אסי התמלא שמחה על החברים הנפלאים שיש לו והודה להם שוב. ופתאום... הוא הבחין בשלט ענקי תלוי על הקיר וכתוב בו "מזל טוב אסי" ו... ערימה של מתנות על הדלפק. "בוא, פתח את המתנות שהבאנו לך", אמרו לו כל החברים, "אתה תשמח מאוד", אסי צהל ושמח והגיע אל הדלפק כדי לפתוח את המתנות. הוא פתח את המתנה הראשונה מטוביה ומה היה שם...

נופר אמר/ה...

לתפארת... אין לי כח לכתוב... אני עצלנית מה לעשות... אז אם אני לא כותבת לפחות אני מפרגנת... חחחח זה גם תפקיד חשוב לעודד להחמיא , אני לא מספיק יצירתית כדי לכתוב המשך לסיפורים , אני יותר אוהבת לקרוא סיפורים! כאלו עבי כרס... עם 300 400 עמודים... של שמואל ארגמן, מ.ארבל , ג. הלוי , ציפורה אדלר , ה.שחר , ואסתר לא ממש זוכרת את שם המשפחה שלה... בקיצוש משהו כזה... אז לכל הילדים המתוקים ולתפארת : קריאה וכתיבה מהנה ! :)

Anonymous אמר/ה...

בצריף אסי שמע קול חלש וחנוק מלווה בקרקורי תרנגול. הוא ניגש לדלפק השרוף ומצא שם לא אחר מאשר טוביה!!!
אסי שאל את טוביה:"איפה פולקע?" טוביה ענה לו:"אני לא יודע" הם חיפשו בכל הצריף עד שלפתע אסי צרח צרחה אדירה מכיון שהוא ראה...

נעמי אמר/ה...

המשך לסיפור שלי של תפארת ושל אפרת...
אסי רץ לצריף כל עוד רוחו בו.
הוא רץ כ"כ מהר עד שלא שם לב לדרך.
פתעום, תוך כדי ריצה הוא ניתקל (נתקע) ב...
המשך יבוא...
(אתם במתח?)

נעמי אמר/ה...

לתדהר...
זה לא כ"כ מובן מה שכתבת...

נעה אמר/ה...

דמות אם מצית הוא נקה את משקפיו והנה ערבי הוא אמר מהר לטוביה והם התקשרו למשטה וכאשר מלאכי בה
הוא כמעט אמר דנג דוג בפעמון בחור צעיר ואז נזקר שטוביה ואסי אמרו לא שיש ערבי אז הוא בשקט בשקט התגנב מאחרי הערבי ותפס אותו.......אתם ממשיכים

Anonymous אמר/ה...

המשך לאנונימי

הוא ראה בחלון את איכסי פיכסי מתקרב לעבר הצריף עם מקלות אש.
ישר כולם התחבאו; אסי נכנס מאחורי הדלפק יחד עם פולקה וטוביה נכנס מאחורי הספא, לפתע נכנס איכסי פיכסי לצריף והתחיל לחפש.
לפתע אמר איכסי פיכסי: ילד צא מהדלפק, נשמתו של אסי קפאה והוא התרומם לאט לאט בעצימת עיניים,
שהוא פתח את עיניו הוא גילה שאיכסי פיכסי מכוון מול ראשו אקדח ארוך.
אסי הרגיש שהוא עומד להתעלף,
לפתע ראה שטוביה בורח בשקט מהצריף,
הוא שמע את איכסי פיכסי אומר לו: מעכשיו אתה בא איתי ועובד בשבילי..
אסי הרגיש שהוא עומד להתעלף כשלפתע נפרצה הדלת בסערה ויואב, מתי, טוביה, וצבי יהודה נכנסו פנימה ...

רייצ'ל אמר/ה...

המשך לתגובה של נעמי:
במתי. "מה אתה עושה כאן? אתה לא אמור להיות באימון?" שאל אסי לאחר שנרגע מעט. "למען האמת כן, אבל-"
המשיכו נא... =))

שירה כהן אמר/ה...

המשך לאנונימי:הוא צרך צרחה אדירה מהכיוון שהוא ראה...הוא ראה צלי עוף ונוצות!!!הוא קרא מהר לטוביה ושתיהם התחילו לבכות .אך שלפתע...
[:תמשיכו אתם:]

שירה כהן אמר/ה...

המשך לאביתר:היה שם מצלמה כמו שקנה לו דוד ריצ'ארד אז הוא החליט לתת אותה למולי ביום ההולדת שלו
מולי שמח מאוד ואז מתי מולי ואסי הלכו לטיול צילום


סוף

Anonymous אמר/ה...

לקובי לפי דעתי זה לא כולכך עובד הרעיון

נעמי אמר/ה...

נו...
מי הסופר\ת של האתר?????????????

שירה כהן אמר/ה...

מי הסופר\ת של האתר?????????????????????????????
אני רוצה לדעת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הוסף רשומת תגובה

 
Design by Free7 http://free-7.blogspot.com/ Visit http:://7-templates.blogspot.com/ for Blogger Template. Visit http://simplebloggertemplate.blogspot.com/ for simple blogger template